Kirkolliset ilmoitukset

Tiistai 7.5.

Klo 12  Ateriapalvelu ja päivähartaus seurakuntatalolla. Aterian hinta 8€. Vierailijana Herättäjä-yhdistykseltä Hanna Tuura.

Klo 19  Iltamusiikkia kirkossa: Kuula-Opiston kitaristit tuovat hieman etelämaalaista lämpöä koleaan kevääseen. Tervetuloa kuuntelemaan musiikkia mm. Brasiliasta, Kuubasta ja Espanjasta! Vapaa pääsy.

Keskiviikko 8.5.

Klo 13  Porinakeskiviikko seurakuntatalolla. Keskustelua ja mukavaa ohjelmaa, kahvit. Ristolainen.

Klo 18  Kasvatuksen tulevan kauden suunnittelu kirkossa. Kaikille avoin tilaisuus, jossa ideoidaan ja suunnitellaan tulevaa kautta, sekä kirkon leikkipaikan kehittämistä. Kahvit klo 17:30 alkaen. Tervetuloa mukaan!

Torstai 9.5.

Klo 10  Helatorstain messu kirkossa. Tyynelä-Haapamäki, Ristolainen, avustamassa Nortunen.

Klo 14  Ilmansuuntakävely. Lähtö seurakuntatalolta, n. 2,5km pituisen reitin varrella pydähdytään hetkiksi rukoukseen. Kävelyn päätteeksi vietetään ehtoollishetki kirkossa.

Sunnuntai 12.5.

Klo 10  Messu kirkossa. Hangasmaa, Yli-Opas, Ristolainen.

Ilmoittaudu mukaan:

- Ilmoittautuminen kesän lastenleireille sekä perheleirille on avattu! Tulossa on myös muuta toimintaa lapsille ja nuorille. Katso lisätiedot seuraavan linkin takaa, ja ilmoittaudu mukaan toimintaan Ilmoittaudu - Laihian seurakunta

50 vuotta sitten ripille päässeiden tapaaminen sunnuntaina 26.5.
Messu kirkossa klo 10, jonka jälkeen tarjoilua ja ohjelmaa seurakuntatalolla. Ilmoittaudu mukaan pe 10.5. mennessä, laittamalla sähköpostia laihian.seurakunta@evl.fi tai puhelimitse seurakuntatoimistoon, p. 06 477 7700 (puhelinpalvelu ma klo 9-17, sekä ti ja to klo 9-13). Myös puoliso on tervetullut mukanasi.
Välitäthän viestiä tapaamisesta myös kauemmas muuttaneelle rippikoulukaverille, koska kaikkien yhteystietoja meillä ei ole.

Laihian seurakuntatoimisto
Laihiantie 29

Asiakaspalvelu on avoinna:
maanantaisin klo 9-17, sekä
tiistaisin ja torstaisin klo 9-13.

Sinikka Kurunsaari
toimistosihteeri

p. 06-477 7700
laihian.seurakunta@evl.fi

Haudanhoitoasiat ja hautoihin liittyvät kyselyt

Virpi Koskenranta
toimistonhoitaja

p. 044-4777785
laihian.hautausmaa@evl.fi
(yhteydenotot ensisijaisesti sähköpostilla)

Hautaoikeuden haltijan nimeämiskaavakkeen voit tulostaa täältä ja palauttaa seurakuntatoimistoon.

Jos haluat luopua hautapaikasta ja luovuttaa haudan takaisin seurakunnalle. Tulosta lomake tästä.

kirkkoherranvirasto
Kirkkoherranvirasto ja Meijeri